Onsdag


It was incredibly long time ago I felt this good. (apart from some things).

This is thanks to my husband. Så otroligt glad över att du finns och jag har dig älskling!! Du är det bästa och finaste jag har. Vill så gärna att det skall vara fredag nu, för då får jag vara i din famn igen, längtar! <3

Jaha vad har fröken gjort idag då? Inget nyttigt för fem öre! Dagen började med att jag knappt kom upp ur sängen på grund utav att min rygg är som den är.. När jag väl kom upp så hoppade jag in i duschen, därefter frukost! Andra dagen i rad som jag äter frukost i min ensamhet, hemma! Jag börjar förvåna mig själv! Sen vart det en heldag i min soffa tillsammans med mina två fyrbenta! Nu på kvällningen så vart den en kycklingrulle på hemkörning, gott var det! Thats it, typ! Pratat en massa med min underbara man också! Det är det enda vettiga jag gjort idag!
Ja det var ju inte igår som man skrev här direkt! Kom inte ens ihåg att jag hade en blogg, förns jag kollade igenom bland favoriter! Så jäkla bra minne man har ibland! Men men, fanns ändå inget intressant att läsa här iallafall såg jag!

Jag var och hälsade på min farfar på sjukhuset igår, senare på eftermiddagen så var jag hem till farmor en sväng. Kul att träffa dem! Synd bara att en viss person gjort så att vi inte har sån bra relation längre! Hoppas att du blir bättre nu efter operationen farfar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0