SKHLM - The capital of Shopping

Idag har jag varit i Skärholmen och shoppat i min ensamhet!
Vart både det ena och andra! Vilket behövdes!

Fick nyss ett samtal, från något överhuvud. JAG har fått jobb! Visserligen bara ett vikariat, ligger en liten bit utanför min hemort. Jag låg tydligen högst upp på LAS-listan! Börjar redan imorgon! Får se hur det går! Aldrig varit där tidigare, vet knappt var det ligger, och ingen intro hinns med! Huaa! Önska mig lycka till!

Detta innebär jag måste åka ifrån min älskling redan ikväll! Åhh jag kommer sakna honom jättemycket! Han är världsbäst!! Underbarast!<3 Puss på dig Michael! Längtar redan efter dig!



Kommentarer
Micke

Grattis till vikariatet älskling! :D

Saknar dig redan och bara så du vet... Det är du som är världsbäst ^^ Puss på dig!

2009-08-31 @ 21:48:11
URL: http://kocksnack.blogg.se/
Micke

Glömde.. Du ska se att det går jättebra för dig imorrn när du börjar jobba. Får du bara vara där nån timme eller så kommer du in i det, det är jag övertygad om. Pussar från din man!

2009-08-31 @ 21:49:31
URL: http://kocksnack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0