Sortering utav papper!

Jag var dum nog och beslutade mig för att öppna ett utav mina skåp i bokhyllan,
pga att ja skulle leta rätt på något! Hittade inte det jag sökte efter så det slutade med att ALLT som var där inne åkte ut på golvet, och sorterades! 

En mängd med onödiga papper bland annat, från då jag bodde i Gävle bl.a! usch! Åh fy o blä! Bort med dem! Det mesta hamnade i sopen! Allt förutom viktiga papper från sjukhuset och vc! Så en storstädning där var verkligen BEHÖVLIGT! Förutom en mängd med onödiga trista papper så hittade jag inslängda halvuppätna toalettrullar, halvuppätna hundben, massa kort, min gamla mattebok, ett gammalt id-band, gamla söndertuggade kattleksaker osv. När jag flyttade tillbaka hit så åkte liksom allt ner i kartonger fort som attan, hade inte tid med att sortera bort skiten då.. Sen så kastades skiten in 2 av 3 hyllor i skåpet bara, för att slippa ha kartonger ståendes kvar överallt!

Skönt att ha det gjort nu iallafall! Vart en hel proppfull kasse med skit som skall slängas! Förvånad över hur mkt SKIT det kan få plats i ett litet skåp!

Neej, nu kan jag inte hålla mig längre! Nu skall jag hälla i mig dagens första intag utav cola!



Kommentarer
Micke

Skönt att du fått färdigsorterat nu då och mindre skräp i skåpen som tar upp onödigt utrymme. :)



Och duktigt av dig att inte dricka cola förrän runt fyra-tiden på dagen :P



Saknar dig min älskling, imorgon kommer jag till dig!

Pussar och kramar från Din man

2009-08-27 @ 16:38:28
URL: http://kocksnack.blogg.se/
Hedan

va snuttinuttigt då... PF

2009-08-28 @ 12:32:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0