Urk!

Gick upp tidigt idag iomed att det skulle tvättas i morse. Upp kom jag iallafall, men med värdelns illamående.. :( Kändes som att jag skulle spy närsom..  Men har klarat mig ifrån det hitills iallafall, tack och lov. (Bara för att jag skrev det nu så kommer det säkert iallafall sen) Somnade i soffan efter att jag hämtat upp tvätten. Sov till 11 då det kom några idioter och plingade på dörren.. Puckon..  Nåväl.. Tvätten ligger för närvarande ovikt.. Disken har det inte hänt något med heller. Får se ifall jag orkar fixa nått utav det innan karln kommer hem från jobbet. Har iallafall fått i mig två glas vatten samt ett antal knäckemackor nu. Nu blir det iallafall soffan för mig igen.. Mår illa som bara den :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0