Borta bra men hemma bäst! Stämmer bra :)

Igår så åkte jag hem till Stockholm. Och det är otroligt skönt att vara hemma igen! Möttes utav min man på centralstationen så jag fick underbart och trevligt sällskap på tunnelbanan :) Underbart att vara i din famn igen älskling!

Kvällen bestod utav tvtittande och massvis med pussar och mys! 
Fick 10 röda fina rosor, ett jättefin halsband och örhängen utav min underbara man igår kväll :$ Tack så jättemycket älskling! Du gör mig helt stum!
Jag älskar dig Michael, av hela mitt hjärta! <3






Kommentarer
Pappsen

Jag blir så glad Sandra. Det där behöver du. Någon att älska, någon som älskar dig, bryr sig om dig och ger dig omtanke. Jag och Lina bryr oss mycket om dig och vi ser att du mår bra.

Tycker om er båda två.

Hörs snart. kram

papps

2009-10-10 @ 15:25:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0