Inryckning!

Idag så skall jag fara till Sala. Efter ankomst skall jag till Phone House, för att hämta ut min telefon, förhoppningsvis! Om allt har gått enligt Fredriks planer! Med min vanliga otur så har den säkert kommit bort på vägen eller någe. Aja, nog om det. Jag skall ta tunnelbanan till Hornstull vid ca 13.30 eller något sånt, har inte kollat vilket jag skall ta ännu. Skall möta upp min underbara man efter jobbet. Så följer han med till T-Centralen och vinkar av mig sen.

Huaa. Kommer att bli jobbigt att vara ifrån dig älskling! Längtar redan tills jag kommer hem och få ha dina armar runt om mig igen! Du kommer nog bli attackerad utav en massa pussar och kramar! Hoppas du står ut med det :)  Kommer att sakna dig enormt mycket älskling!
Jag älskar dig Michael Hoffman! <3

Ja ikväll så skall jag packa ner allt som jag måste ha med mig. Vilket är egna toalettartiklar, eventuella mediciner, större handduk, legitimation, extra underkläder och strumpor, civila kläder, uppgifter (SGI). osv. Måste in på Ica, ikväll eller imorgon. Köpa med mig nån frukt eller något som jag kan knapra på under min resa ner..

Imorgon så åker jag HELA 56 MIL härifrån! Rycker in KL: 12:00 på Lördag, så här blir nog det nog inge uppdateringar fören jag kommer hem igen. Så ni får ha tålamod :)

Vi hörs, Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0