Michael

Aldrig.. Aldrig någonsin har jag mått så här bra med någon! Att du vill vara min, min man, ja det är.. Det är helt ofattbart. Du är en sån speciell människa. Du har gjort mig till den lyckligaste i världen. Du är så underbar på alla sätt och vis. Du har förmåga att få mig att le då jag är ledsen och du får mig att skratta då jag vill gråta. Är lycklig med dig!

Aldrig trodde jag att någon skulle kunna borra sig in i mitt hjärta och speciellt inte såpass djupt som du har gjort! Du är det finaste och det bästa jag har, det bästa som någonsin hänt mig. Skulle kunna göra nästan vad som helst för dig. 

Jag får fjärilar i magen och ett stort leende på läpparna utav att bara tänka på dig. Älskar att vi är kapabla att borra sig in i varandras hjärnor och avsluta varandras meningar, eller säga det precis samtidigt. Älskar att somna tätt intill dig om nätterna och att få vakna upp bredvid din sida. Jag kommer alltid att finnas här för dig!



Hoppas du inser vad du betyder för mig älskling!
Jag älskar dig Michael Hoffman! <3



Kommentarer
Micke

Jag älskar dig Sandra, ifrån djupet av mitt hjärta!! <3

2009-10-04 @ 20:54:25
URL: http://kocksnack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0