12 April, forts.

Kom hem från Ica Maxi för ett tag sedan. Gick faktiskt ganska bra, förutom att det vart lite tyngre på hemvägen. Det fick nämnligen följa med en platta cola hem! Samt lite annat onyttigt, godis. Men det har jag gjort mig förtjänt av, tycker jag! :)

Kom just på att vi måste ner i källaren med massa bråte idag! Så tänkte slänga ut det i hallen så får det stå där och skräpa tills älsklingen kommer hem från jobbet. Och förhoppningsvis så glömmer vi inte av att gå ner med det som vi gjort de senaste två-tre måndagarna. Kanske borde ta mig nått att äta också, frukosten bestod utav två kokta ägg och en kopp Thé. Har ingen matlust för fem öre :/



Kommentarer
Snart pappa.

Hej. Hoppas dagen har varit bra för dig och att du mår bra.

Det där linnet som du kommenterade att du hade ett blått linne. Emma har blått också! :)

2010-04-14 @ 20:05:54
URL: http://pappatobbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0