12 April

Ja tänker inte säga så mycket mer om helgen än att gårdagen kunde ha varit betydligt bättre än vad den var! 

Fick hem lite papper från Trygghansa idag. Vi tecknade nämligen en gratis Mammabarn-försäkring ganska fort efter att det plussade på stickan. Och nu har vi uppgraderat den till en VäntaBarn-försäkring, ett bra försäkringsskydd som gäller under graviditeten, under förlossningen samt under barnets första sex månader. 

Fick en fråga bland kommentarerna för några dagar sedan, där frågan löd om vi hade några magbilder. SJÄLVKLART har vi det. Har bara inte tagit mig för att lägga upp några, får ta och göra det snart. På tal om det så har vi glömt bort att ta kort i lördags då vi gick in i en ny vecka.

Ikväll så står det Tacos på menyn! Mums! Så jag tänkte att jag skall försöka göra någon nytta och ta en promenad till Ica Maxi om en liten stund.

Älsklingen har gjort en ny cover! <3 Mycket bra gjort! Mini hoppar runt som bara den i magen då den spelas :)



Michael Hoffman!  Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du är det bästa och finaste jag har.
Jag vill aldrig vara utan dig. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0