18 April

Vad skall man hitta på idag då?

Mamma var här Fredag-Lördag, så igår viknade jag av henne på Centralstationen efter att vi varit och fikat på Älsklingens jobb. Sjuk personal så han jobbar hela helgen, kommer inte hem fören runt 18 tiden ikväll.. Buhuuu!
Ingen riktig helg denna vecka :/

Efter att jag vinkat av morsan så hoppade jag av i Skärholmen på vägen hem, var meningen att jag bara skulle in på ICA och köpa hem lite grejer som fattades till middagen, men hamnade på Stadium först. Hittade en ny vår/höst-jacka! Behövligt, iomed att det kändes som att min gamla satt som ett jävla korvskin på mig! Vart även ett par mjukisbyxor och en tröja.

Gick in på ICA efter det och sedan hem för att invänta klockan. Började med maten och sen kom älsklingen hem lagom tills det var klart. Var bara till att sätta sig att äta :) Kollade på Millenium sen och var vakna till 01 :O Var evigheter sedan jag var uppe så länge.. Hade varit vaken sen 6 tiden och gick upp vid 7 till och med.

Det satte dock sina spår idag så jag inte vaknade ordentligt fören vid 11.30! Har inte gjort nå spec idag. Käkade upp resterna från igår till frukost. Kanske blir en liten promenix lite senare, om jag orkar. Till ICA Maxi eller så.. Får se. Nu tänkte jag iallafall ta och lägga mig i soffan och kolla på nån film som snart börjar på femman.  



Tycker att Lina skall ta och bli frisk nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0