20 April

Tog tuben till Hallunda idag, för att lämna in ett papper på försäkringskassan. Hittade lite smått på vägen hem, 4 små plagg till Mini. Vart 3 bodys, med motiv från Bamse, samt ett par byxor med ett motiv bak.

Min älskade syster Lina har äntligen fått komma hem från sjukhuset idag! Skönt! Gubben hennes har dock gått och blivit magsjuk så vi hoppas verkligen att hon slipper det. Har varit nog för henne nu tycker jag! <3

Imorgon så skall jag och älsklingen till Huddinge Sjukhus. Vi ska på en föreläsning där dem ger en massa info, bland annat om förlossningen, smärtlindring, oväntade händelser, kejsarsnitt och eftervård (BB) osv.








Kommentarer
Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Visst är den en pojke ni väntar :)? Läste igenom och ser att du inte skrivit något om det än. Nu tänker jag på dom söta kläderna:P

2010-04-21 @ 17:24:33
URL: http://feurdas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0