22 April

Gårdagen ~ Vart en mycket tidig middag, iomed att vi skulle iväg till Huddinge Sjukhus på föreläsning - om förlossning och allt däromkring. Var helt fullsatt med folk. Varav många såg ut att vara 30+. Föreläsningen var iallafall väldigt informationsrik. Dock så pratade dem bara om sånt som jag redan visste. Men nyttigt att vara där och lyssna för det.

Frida - Svar på din kommentar. Pojke eller Flicka? Du får hålla dig till tåls till det är dags för H*n att komma ut :) Du tänkte på kläderna. Angående dem så måste man ju inte ha könsrelaterade färger till sina barn. Affärerna verkar dock tycka så, tyvärr. Både pojkar och flickor kan ha blåa kläder :) Sen så behöver det nödvändigtvis inte vara just dem plaggen som finns på bilderna :) Fanns även rosa/lila plagg med bamsemotiv på.

Annars då. Är nå hemskt trött idag. Natten till idag har inte varit annat än hemsk.. Har inte kunnat sova för fem öre. Dem få gånger som jag lyckats somna och sova en liten stund så har jag bara drömt en massa obehagliga drömmar. Vart bananmilkshake till frukost idag och sedan en stor portion lunch. Älsklingen hade öst på en jäkla massa mat på min tallrik och allt slank ner :) Borde vara proppmätt nu, men icke.


Kommentarer
Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Haha nej jag bara tänkte eftersom du skrev blåa under ett inlägg. Tycker det var hemskt pojkigt :) Men alla gör väl som dom vill.

2010-04-22 @ 15:40:42
URL: http://feurdas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0