9 April

Har varit till Skärholmen en sväng idag för att gå in och kika på H&M. Hittade lite kläder som fick följa med hem. Vart mest bebiskläder! :)  Ett par gråa byxor, en blårandig boby med Nalle Phu och Tiger, en mössa, 3 par strumpor, en flis overall med Tiger, ett trepack med bobys och en haklapp. Tror att det var allt. Hittade även två tröjor åt mig själv. Fick ett presentkort av H&M med 100KR på också. Det får karln :) 
 


I helgen så vet jag inte riktigt vad vi skall hitta på. Vi får eventuellt hem gäster på middag imorgon, men inte säkert ännu. Får se vad som händer.. På måndag så skall jag eventuellt fara till Sala och hälsa på. Men just nu känns det inte som att jag orkar. Snart kommer iallafall älsklingen hem från jobbet :) <3

 



Kommentarer
Snart pappa.

Den där nalle puh mössan har vi med. Den är jätte söt. Vi har inga speciella recept än på smoothie. Det är Emmas recipt med fil,jordgubbar,frysta bär, samt lite mjölk! Det blir klockrent! :D

2010-04-10 @ 12:28:12
URL: http://pappatobbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0