6 April

Gårdagen var en superbra dag! Efter att vi fått i oss frukost och pysslat lite här hemma så for vi till kungens Kurva, vi gick in på ikea och handlade lite till Mini. Täcke, kudde, lakan, madrasskydd, spälskydd och små handdukar. Samt lite andra saker till hemmet - Nya kuddfodral till kuddarna i soffan samt nya skärbrädor. Därefter så vart det Heron City och bio, The Bounty Hunter. Rolig film. Och efter det så vart det en promenad till Skärholmen och sedan begav vi oss hem, lämnade grejerna och for vidare hem till svärmor. Hon hade nämligen varit i Istanbul under helgen och hade köpt med sig lite presenter till oss. Nån ungsformstjossan och lite bebiskläder. Det tackar och bockar vi för! Väl hemma igen så var det dags för middag. Därefter så vart det gitarrspelande för älsklingens del och jag började möblera om på massa kläder, (från ena byrån till den andra) sånt jag ändå inte kan få på mig nu fick hamna i byrån som står i musikrummet. Vilket gjorde att Mini fick en egen låda :) Så nu ligger H*ns kläder i en egen låda, istället för att ligga på hög ovanpå byrån. Älsklingen kom och hjälpte till att vika ner allt. :) Sen så bytte vi plats på spjälsängens sängbottnen. Sen så gjorde vi väl inte så mycket mer, kollade på tv en stund sen var det tid för att gå till sängs.
 
Idag då, vaknade vid 8 men låg kvar i sängen till 9. Åt lite frukost och satt mig här. Skall ut på äventyr med mina spypåsar idag, skall åka massa tunnelbana :/ Får se hur det går, om jag lyckas utan att kräkas. Har möte på Simba idag så jag måste ta mig dit. Har pratat lite på msn med mor min också, hon har bokat biljetter hit nu. Så hon kommer hit nästa vecka. Nej nu skall jag ta och göra iordning mig lite och få i mig lite mer i magen innan jag skall åka. Önska mig lycka till..


Blommorna jag fick av Micke 1/4-10 :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0