Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är skilda, tack och lov!
Dem skilde sig då jag var runt 3-4 år, om inte mindre. Detta pga min så kallade far..

Min mor heter som tidigare nämnt A och är 46 år. Hon jobbar som undersköterska och bor tillsammans med sina två katter, Tiger och Balou, i min hemort. Tråkigt att vi bor en bit ifrån varandra nu, brukade nämligen springa hos henne titt som tätt, äta mat och rota i hennes skafferi efter nått gott, när jag hade tråkigt hemma hos mig. Lite svårt att göra det då man bor 13 mil ifrån varandra. Men ändå bra att vi gör det, för vi har fått en bättre relation till varandra efter att jag flyttade hit. Kan prata om det mesta och mer ordentligt, haha!

Min så kallade far är en skit som heter S och är 55 år, tror jag. Han är bilmekaniker och har egen firma så har jag för mig att han kör lastbil åt Johanssons Bageri också.. Han är iallafall en jävla jubelidiot! Jag har ingen kontakt med honom. Hans beteende är oförlåtligt och jag klarar mig bättre utan honom i mitt liv. Men trotts det så ser jag honom tyvärr ibland. Usch! Skit på dig gubbjävel!

bloglovin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0