Blommor från älsklingen!



Fick en massa fina blommor utav min älskling igår då han kom hem från jobbet. Tack så mycket älskling! :)

Jaa.. Världsbäst på att blogga är man ju.. Eller inte.. Nåväl..

Idag så har jag iallafall bakat - Bullar :) vilket ledde till att jag fick magont, denna gång pga att jag tjuvat för mycket bulldeg. Får se ifall dem går hem hos gubben min då han kommer hem från jobbet, men det tror jag nog (lussebullarna vart ju godkända). På tal om det så kommer han inte hem fören efter 18 tiden ikväll :( Det gillar vi inte.. Ensamt här! Till och med småttingarna reagerar! Sen klockan 15 så har både F och M har suttit och stirrat på ytterdörren och väntat..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0