10 Juli

 


36+0 idag.
Det är nu 27 dagar kvar till beräknad förlossning!

Idag är det en vecka sedan vart vi utskrivna från förlossningen.
(Vart inlagd två dygn då läkarna trodde att förlossningen var på gång)

Men Mini ligger kvar i magen och gottar till sig änsålänge. :) (Härjar runt i magen just nu)

Värkar har kommit till och från under natten till idag, samt hela dagen idag.
Får se hur mycket sömn det blir i natt..
Ligger man inte vaken så vaknar man av smärta..
Nåjaa..

Micke säger: Hejhej! :)
Och ställer sig och gör iordning mackor mitt i natten, matvrak! :P

Nu har tydligen mannen min laddat upp med film, så jag skall förflytta mig till soffan
 och gotta ner mig i hans famn! Kommer säkert att somna!



Kommentarer
pappa Mats

Låter mysigt Sandra. Trösta dig med att värkarna är övergående. Så snart Mini kommit ut så blir det bra. Hoppas du gillar filmen. Pappsen ska gå ut och sätta sig på balkongen också med en macka tror jag.

Hälsa Micke tillbaka...kram

2010-07-10 @ 22:41:51
URL: http://ufo-matsblogg. bloggplatsen.se
Anonym

Somnade gjorde du :P

2010-07-11 @ 00:18:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0