12 Juli

SVETTIGT - var ordet!

Det är precis vad det är. Både jag och dem små liven här hemma har varit helt utslagna hela dagarn.. Förutom att ha svettas hela dagen så har jag ätit lite och druckit tonvis med vatten. Laddade tvättmaskinen med tvätt som jag tänkte köra igång under eftermiddagen - men jag deckade i soffan istället, när jag väl vaknade så fanns det inte kvar i minnet.. Så får ta och göra det imorgon istället.

Älsklingen for ner i källaren då han kom hem från jobbet och hämtade upp en fläckt som numera står och blåser runt i sovrummet. Tack och lov för det! Förhoppningsvis så blir det bättre sömn inatt. Äckligt varmt inne som sagt!

Under gårdagen så for vi till Babyland en sväng - Köpte en babymonitor och en värstingtermometer! Därefter kikade vi på Eclipse, handlade lite och sedan for vi hem till svärmor och grillade, gott gott! Där Mini fick en Da-da av farmor :) Tackar tackar! :) Det är en nalle-med-snuttefilt!

 


(En Da-Da ser ut såhär..)


Monitorn verkade iallafall kanon - Tills vi kom hem och skulle testa den. Då är det fel på skiten. Man hör inget ifrån babyenheten till föräldrarenheten (vilket är själva poängen med en babymonitor). Så det blir till att lämna tillbaka skiten och kika på nån annan..

Nej nu ger jag nog upp för ikväll. Tandborstning nästa..



Kommentarer
pappa Mats

Sandra min flicka. Har inte ni ett så fint badrum? Det är ju den nya given.

Tack för kommentaren.



Dkönt med en fläkt, jag har ju takfläckt som har gått hela dagen. Nu är klockan 00.22 och jag ska hoppa i säng.

Kram från pappsen

2010-07-13 @ 00:23:24
URL: http://ufo-matsblogg. bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0