17 Juli, forts.

Fick nyss reda på utav pappsen att syrran ligger på sjukan - igen! Stackarn får fan aldrig vara frisk!
Först propp i ena lungan - låg inne flera dagar, vart nerdrogad med morfin osv, osv. och går numera på waran (blodförtunnande). Därefter gallsten - låg inne ännu längre denna gång - gallan opererades bort, fick i samband med detta problem med levern så hon fick börja med nå jädra sprutor.. Och nu problem med gallgångarna (troligen stenar kvar i gångarna). Man tycker ju att dem borde ha tagit bort gångarna i samband med att dem tog bort gallan??? Finns väl ingen vits att ha gångarna till gallan kvar då hon inte har nån galla?

Nåja.. Nu ligger hon iallafall på kirurg avdelningen - igen! I väntan på Ultraljud (för att se ifall det är sten i gångarna).. Och när skall detta ske.. Jo, inte förns på Måndag! Detta borde väl ske snabbt - så hon slipper ligga och ha ont och gå på massa smärtstillanden tills dess? Inte klokt..


Vad har man gjort ikväll då? Jag och älsklingen åt middag och efter det så har vi nördat framför Pc-spel båda två :P Men nu är det slutspelat för min del idag, orkar inte påbörja nå nytt - min gubbe jag hade brann upp :O Nu ligger iallafall Fegis (katten) i knät och tar emot sparkar från Mini. Och Fegis stångar tillbaks ;)


Kommentarer
Fiffi

Sv: Nej vad jag har förstått så behöver man ju inte ens märka "slemmisen". Jag har inte fått värkar etc än men magen är mer öm än tidigare och jag har lite mer mensvärkar. Bara att avvakta och lyssna på kroppen helt enkelt.

Kram!

2010-07-18 @ 08:46:54
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0