19 Juli


Nyss kommit hem från ett besök hos barnmorskan. Överbevisade Kerstin (barnmorskan)! Muhaha! Hon har tjatat mycket om järntillskott. Att det är så bra att äta osv. så att man inte störtar ner.. 
Men jag äter dem inte, onödigt då värderna är superbra utan! Så hennes haka ramlade nästan ner i golvet över att jag hade högre värde idag än vid förra bm-besöket - trotts jag INTE äter järntillskott! :p

Magen var hon också förvånad över. Jag är ju inte så stor - men magen växer precis som den ska! :)

Hb: 123 (utan järntillskott!)
Blodtryck: 115/65
SF-mått: 35
Minis hjärtljud: 147

Fixerad var vi i v34 ;)


Kommentarer
Mats

Ja Sandra, där ser man. Inte alltid dom har rätt heller...skönt att det är bra.

Kram pappsen

2010-07-19 @ 19:32:29
URL: http://ufo-matsblogg. bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0