13 Maj

Har gått och blivit sjuker.. Urk! Och buhuu! :/ Har varit snorig, haft ont i halsen, hostat och haft huvudvärk sen i Måndags.. Hatart! Dock lite bättre nu.

Nåjaa.. Älsklingen fyllde hela 25 år i Måndags. Vilket firades under Lördagen, hade 30 pers här hemma. Tyckte han förtjänade nå paket på Måndagen då han kom hem från jobbet. Så han fick en presentpåse fylld med godispåsar och en trisslott! Ingen vinst på den dock..

I Söndags så for vi till Skärholmen och justerade Mickes klockarmband. Därefter in på Ikea, Babyland, Hemma och Jysk.. Kom hem med, servetter och en kruka från Ikea, 4 bodys, ett par mini-tigertofflor, nappflaskor och en skötbädd från Babyland samt en ny kaffebryggare från Hemma.

Måndag-Tisdag-Onsdag, har jag bara legat hemma, kollat på tv, film och snorat som bara den.. Hur mycket snor får det plats i en egentligen? Snyter, snyter och snyter mig, tar ju aldrig slut! Har kollat igenom första säsongen av Prison Break och broderat på Tigern som aldrig vill bli klar.

Efter frukosten i morse så tog jag iallafall en Niferex (vilket jag inte gjort på länge pga att jag började må illa och fick nå hemskt ont i magen utav dem.. Plus att magen sa ifrån!). Verkar ha gått bra idag iallafall, förutom lite magont. Så skall hoppa över Niferexen imorgon och ta en tablett på Lördag igen, så det blir varannan dag till att börja med. Så får vi se vad magen säger.

<3 85 dagar kvar till BF nu! Längtar efter att få hålla dig i mina armar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0