16 Maj

Då var det Söndag igen. Dagarna bara springer iväg just nu känns det som. Var ju nyss måndag.. Är i V.28+1 idag! =) 82 dagar kvar till BF!  Mini väger drygt ett kilo nu och är ca 38 cm lång från topp till tå. På onsdag så är det dags för ett besök hos bm igen, därefter så blir det besöken tätare, varannan vecka har jag för mig.

Superhärligt väder igår! Sommar! :) Det gillar vi! Vart frukost med älsklingen på balkongen och njuta av värmen. Vi for till Kungens Kurva iallafall, var för varmt för att gå runt med tröja ute tillochmed. In på Ikea en sväng för att kika på stolar till köksbordet. Därefter in på Rusta och köpte oss en konstgräsmatta till balkongen. Vart super! Efter det så gick vi till Jysk och kom ut med elva varor! Vart bland annat två underlakan och påslakanset med Nicke Nyfiken motiv på, till Mini :)

Nu skall jag placera mig i soffan med en glassbåt! Blir trött och seg utav det gråa trista vädret som vi har idag. Skall ta och kika klart på andra säsongen av Prison Break, som det inte är många avsnitt kvar av nu. Skicka efter säsong tre och fyra + the final break, någon dag tror jag! Nej soffan var det! Så man orkar följa med älsklingen till Ica Maxi sen. Puss&kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0