19 Maj, forts.

Är nu mätt och belåten efter dagens middag. Nyss legat och kramats med älsklingen till filmen - Alvin och gänget 2.

Min dag har varit ok. Kom iväg till Simba där jag fick ett papper underskrivet.. Vidare därifrån till Skärholmen där jag gick in på försäkringskassan för att lämna in pappret och därefter in på SHKLM- i hopp om att hitta ett par skor till bröllopet..

Hittade ett par iallafall som får lova att duga. Nått med klack är inget alternativ i mitt tillstånd iallafall - vet ju aldrig hur mycket mina fossingar kommer att palla med då det är dags med tanke på att dem börjat svälla ibland.. Hittade även ett par sandaler, skönt! Sköna att gå i var dem också! Mina Puma-skor är som en bastu i värmen kan jag ju säga. Tog även en lunch i min ensamhet samt en årets första mjukglass, som smälte bort ganska fort.

Var även in på Lindex och kom hem med lite därifrån också..

Efter allt detta så var det dags för barnmorskebesöket. Allt där gick kanon - som ni kan se i mitt tidigare inlägg.
Fast skadar ju inte att ta upp det igen, hehe. Allt var som sagt superbra - jag följer min egna tillväxtkurva och har sedan inskrivningen bara gått upp 2kg! Blodtrycket och glukosen var super! Mini såg till att Kerstin fick ta emot flera antal sparkar idag och dopplern är inte poppis :P Hjärtat slog så fint - 132 slag/minuten :) 79 dagar till BF nu! Dags för nästa barnmorskebesök om 13 dagar :)

Imorgon är det dags för Maria! Hon blir igångsatt imorgon, såvida inget händer inatt! Önskar dig lycka till - hur det än börjar :)

Sitter och lyssnar på älsklingen när han spelar gitarr och sjunger nu <3 :) Me like! Skall ta och göra klart det lilla som är kvar på Minis födelsetavla nu. Eller ja, det jag hinner innan det är dags för att gå och lägga sig. Inte mycket kvar utav det jag kan göra klart nu - längden och vikten lär ju inte komma på sin plats än på ett tag :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0