25 Maj

Fick rejäla sammandragningar/förvärkar i Söndags eftermiddag. Mensvärk gånger 10000 och strålade ut nå fruktansvärt i svanken. Täta var dem också och höll kom och gick ett bra tag! Och Mini fick tokryck och puffade och hade sig rejält mellan sammandragningarna/förvärkarna.. Gick över senare på kvällen iallafall som tur var.. Annars hade det blivit ett samtal till förlossningen. Obehagligt!

Nåja igår så var jag helt slut i kroppen - trött och hängig, men det gick över tag efter att älsklingen kommit hem från jobbet och jag fått i mig en Niferex, som jag glömde dagen innan..

Mini var lugn nästan hela dagen, förutom någon spark/puff då och då.. Kanske pga gårdagen? Men då vi lagt oss i sängen för att sova så började Mini möblera om rejält  i magen :) <3 Lyckades få med det på film - vilket jag lagt upp på Facebook.. In och kika och tryck på gilla knappen vettja!

Idag är det super iallafall, men börjar bli trött och seg nu.. Pga vädret kanske? :( Grå himmel och det har regnat som tusan hela dagen idag.. Var ner på affärn för att köpa hem juice och mjölk, var nästan som att ställa sig i duschen..

Funderar på att lösenordsskydda min blogg! Vill ni kunna läsa den framöver så släng in en kommentar så ser jag till att ni får lösen..

Nu blir det en matbit, niferex och juice!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0