28 Maj

Vi äger numera en skötväska! Det är Fredag idag, vilket innebär HELG! Jag for till Skärholmen efter att jag fått i mig lite lunch här hemma för att kika på om jag hittade någon bra väska att kunna använda som skötväska. Hittade en som jag tyckte skulle fungera bra, så det vart en sån, till en billig peng! En väska med flera praktiska fack. Huvudfacket har tvåvägs blixtlås samt två invändiga mindre fack. Dragkedjeförsett ytterfack samt justerbar axelrem. Så nu kan vi stryka det från inköpslistan =)




Kommentarer
Anonym

Vad kostade den då? :)

2010-05-28 @ 19:03:26
Emelie

den var jättefin. den ser ut som en helt vanlig väska:P

2010-05-28 @ 23:06:38
URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0