5 Maj

Var inte i går som man skrev här, men vad gör det. Inte så många som läser det ändå.. Men men...

Helgen som vad spenderade vi i Sala. Var ner i parken en liten sväng, där det var crusing, brasa och fyverkerier. Stannade dock inte så länge.. Vi gick till Åkrahallen och hyrde en film så gick vi tillbaka hem till Lina och Anders. Kollade på filmen en liten stund sen så gick jag och Micke och la oss, var supertrötta. Och Micke han vart sjuk. invigdes grillen för i år.. Efter maten så gick vi hem till Lina och Anders igen, iomed att älsklingen var superkrasslig.. På söndagsmorgonen så for vi hem igen.. Helt slut båda två..

Älsklingen vara hemma från jobbet under måndagen, stackarn. Men nu är han frisk igen. For till Skärholmen en sväng under dagen, köpte "kringskrams och lulllull" som Micke kallar det till inbjudningskorten :P Köpte även massa annat som vi behöver till bröllopet. In på Ica också och handlade med oss lite mat hem.

Igår var jag iallafall på Ikea med Jörgen för att köpa Mickes födelsedagspresent! Ett ordentligt köksbord! Var tänkt att jag skulle gömma förpackningarna under sängen, men en av dem var för hög, så där sprack mina planer.. Vart till att ställa in dem i köket och gå ner på affärn och köpa ett födelsedagskort och ballonger istället.. Vilket gjorde våran köksdörr kanonfin, haha! Han fick alltså presenten igår istället, iomed att det inte gick att gömma förpackningarna. Han vart glad för det :) Trots att det inte vart den färg som vi kollat på tidigare. Vart ett i ek istället för svartbrunt för att man ser minsta lilla dammkorn på svartbrunt, samt pga att jag tänkte på vad som komma skall. Barn kan ju vara duktiga på att göra repor osv, vuxna också, och repor syns betydligt mer på svartbrunt än på ek. Och det höll han med mig om :) Blir till att fira honom på lördag :) Blir på köksbordet ser ni nedan :) Blir till att köpa köksstolar så småningom.




Ja så igår eftermiddag så vart det till att montera ihop köksbordet. Gick kanoners! Därefter så pysslade vi med inbjudningskorten och nu är dem nästan redo att skickas ut! Skall göra klart dem ikväll. I eftermiddag så är det tänkt att jag skall möta upp älsklingen efter jobbet, i Skärholmen, för att köpa ett v-kort som fattades, samt kika på kostym åt herrn :) 

Mini håller på och hoppar runt i magen för fullt just nu. Är vi i V.26+4 idag så nu är det "bara" 93 dagar kvar till BF!  :) Vi längtar efter dig <3


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0