Min första riktiga kärlek

Dag 02 – Min första kärlek

Min första, riktiga kärlek, är min man. Goare människa finns inte!

Jag träffade min riktiga kärlek på lunarstorm (skratta om ni vill) av alla ställen! Han skickade ett gästboksinlägg till mig, med en länk till hans sida på youtube och jag beslutade mig för att titta på den ( brukar vanligtvis radera länkar utan att titta på dem). Efter att jag kikat på hans senaste cover så fick han ett gb tillbaka av mig..
Kort efter detta började vi snacka via msn istället och på den vägen vart det.

Jag kan fortfarande komma ihåg första gången jag såg honom. Första orden som vi skrev till varandra. Första gången vi träffades och mycket mycket mer. M, mitt liv började då du kom in i mitt liv. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. 




bloglovin


Kommentarer
tilda

Shit vad häftigt!!!

2010-12-02 @ 22:13:03
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0