Om mig

Dag 01 - Om mig

Mitt namn är S och jag är 22år. Född och uppvuxen i Sala, som växte fram under 1500-talet, känt för att vara en gruvby. En skithåla om jag får säga det själv.

Jag har två storebröder, T som snart blir 28 och N som nyss vart 26. Har även en lillebror vid namn M som är 10 år. Min mamma heter A, och hon är inne på sitt 46e levnadsår och min såkallade pappa heter S och han är 55? Tror jag, inget jag lagt på minnet - onödigt att minnas..

Nåja. Nu bor jag i Stockholm tillsammans med min underbara famij som består av, min man M och vår dotter W. Även två stycken keliga fyrbenta. Dammråttorna får vi inte glömma. Spelar ingen roll hur många ggr man drar fram snabeldraken och suger upp dem. Dem återuppstår och förökar sig snabbt!


- Det lyckligaste ögonblicket är; Min dotters födelse. Att äntligen få upp henne på mitt bröst, se och hålla om henne.

- Det godaste jag någonsin ätit är; Ryggbiff av älg med pommes fondat, smörstekt svamp och rödvinssky! Så jädra gott. (bilden nedan)

- Jag hatar; S. Våld av alla dess slag. Brocolli.

- Ogillar; Minusgrader. Falska människor. Lögner.



För smarriga recept - besök köksmästarens blogg.


bloglovin


Kommentarer
Mats

Bra Sandra, fortsätt i den stilen. Dag 1 var ju givande läsning. Du fick med det mesta. Så ogillar vi samma saker. Både våld, minusgrader och människor som är falska. Jag känner ett par sådana, glatt leende mot en och sen ..... jaja du vet vad jag menar.

Och din så kallade pappa....AA skit i han!

Fortsätt så där Sandra Du är toppen...//

2010-11-29 @ 17:29:31
URL: http://ufo-matsblogg. bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0