Rolig annons..

Hittade en rolig annons...

"Känns livet tomt och innehållslöst?  -95

Här är lösningen!
Köp min Renault Laguna så slipper du fundera på vad du ska göra på din fritid, lång tid framöver. Ja menar, hur lång tid tar det inte att byta en defekt växellåda? Rost? Jajjamen. Det är ju en fransk bil.

Och vill du inte förstöra din egna fritid så köp den åt svärmor,chefen eller annan valfri person du vill göra livet surt för. Eller använd den till hönshus, sänke eller något annat nyttigt.

Bara fantasin sätter gränser för vad den går att användas till. Men det är inte allt som är negativt.

Den har helt nya framfjädrar och kretskort till låset + den vanligautrustningen på en Laguna och en massa hjul.
Priset är 2317:- (billigast på Blocket!!!)

Och alla ni prutnissar, däcksparkare och sista priset kompisar. Ni har det svårt. Ingen tycker om er. Men det ska ni veta, i mej har ni en kompis och ni får givetvis ringa ni också!

Kan även tänka mej att byta mot en Saab V4/ 96/ trubbnos, en snäll fru,gasflaska till min mig svets eller något annat jag behöver."
 


bloglovin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0